Produse Proprii


AutoControl

Prezentare generala a aplicatiei

Firma Concept Electronics pune la dispozitia clientilor o platforma software menita sa usureze si sa optimizeze legatura intre furnizorii de servicii auto si necesitatile proprietarilor auto sau a responsabililor de parcuri auto. Principalele domenii acoperite de aplicatie sunt urmatoarele:

  • Managementul unei flote auto
  • Managementul serviciilor specifice prestate in cadrul unui service auto
  • Managementul schimburilor sezoniere/extra-sezoniere pentru anvelope si gestiunea hotelurilor de anvelope.

Modul dedicat furnizorilor de servicii auto

Acest modul permite gestiunea in timp real a activitatilor specifice desfasurate in cadrul unui service auto (sau spalatorii, vulcanizari etc). Principalele functionalitati oferite sunt urmatoarele:

  • Gestiunea serviciilor prestate (ex: reparatie, spalare, vulcanizare, schimb sezonier/extra-sezonier anvelope, depozitare anvelope)
  • Gestiunea rapoartelor de activitate (de ex: fiselor de service, fiselor de constatare defectiune etc)
  • Gestiunea hotelului de anvelope (depozitare, evacuare, transfer intre puncte de lucru etc)
  • Facturarea centralizata (zilnica, saptamanala sau lunara) a serviciilor prestate catre client sau o terta parte

Furnizorii de servicii pot opta pentru componenta web sau mobile (Android)

Beneficiile aplicatiei:

  • Optimizarea activitatii: In mai putin de 30 de secunde se poate prelua o comanda si se poate elibera raport de activitate si factura: totul in mod automat, evitand astfel erori si redundanta introducerii datelor
  • Control la distanta: Se poate vizualiza oricand de oriunde starea activitatilor efectuate (smart phone, tableta, PC cu acces la internet). Pe baza rapoartelor grafice puse la dispozitie se pot face interpretari si se pot lua deciziile corecte intr-un timp scurt
  • Optimizarea timpului: Pentru clientii care au flote auto mari, se poate imprima rapid factura aferenta unei anumite perioade pe baza istoricului activitatilor prestate
  • Transparenta fata de client: Clientul final va avea posibilitatea sa vizualizeze istoricul serviciilor de care a beneficiat prin intermediului portalului privat. Securitatea datelor este garantata.

Caracteristici tehnice ale aplicatiei:

  • Aplicatia este intuitiva, utilizatorii avand posibilitatea sa completeze rapid si cursiv datele (meniuri drop-down etc)
  • Aplicatia functioneaza si in mod off-line, permitand accesul la date si in cazul in care nu exista o conexiune cu serverul central
  • Accesul la date este rapid si eficient
  • Aplicatia este stabila, utilizatorul putand sa reia fluxul de lucru din punctul in care acesta a ramas inainte de inchiderea neasteptata a aplicatiei.
  • Comunicarea cu serverul central este securizata printr-un certificat digital
  • Fiecare tranzactie efectuata prin intermediul aplicatiei mobile este semnata cu un certificat digital calificat
  • Trasabilitatea activitatii fiecarui angajat din service-ul auto

Modul dedicat responsabililor de parcuri auto

Prin intermediul acestui modul web, responsabilii parcurilor auto au acces la urmatoarele facilitati:

  • Control permanent asupra tuturor activitatilor prestate de furnizorii de servicii auto pentru masinile din flota
  • Evidentierea parcului auto cu toate caracteristicile tuturor masinilor utilizate;
  • Evidenta asigurarilor si altor avize sau licente care au date de expirare
  • Urmarirea consumurilor de piese sau alte consumabile pe tip masina cu evidentierea kilometrilor in momentul schimbului, sofer aferent, marca piesa, mecanic care a efectuat inlocuirea si timpul realizat;
  • Evidentierea inventarelor aferente fiecarei masini, generarea de procese verbale de predare-primire pentru proprietarii auto si posibilitatea de atasare poze cu starea masinii;
  • Gestionarea informatiilor despre proprietarii auto – cu datele personale, istoric soferi, evenimente soferi, documente soferi care expira cu atentionare pe email sau autoreport,  avertismente soferi, penalizari soferi, posibilitatea de atasare documente aferente evenimentelor;
  • Vizualizarea in timp real a istoricului unei masini din flota
  • Vizualizarea în timp real a situatiei anvelopelor depozitate in toate hotelurile si a schimburilor efectuate în întreaga retea de furnizori;
  • Control permanent asupra situatiei anvelopelor şi serviciilor efectuate pentru masinile din flota proprie (anvelope montate, depozitate, ecologizate etc).

Componenta web dedicata administratorilor. Prin intermediul acestui modul web, administratorii platformei au acces la urmatoarele facilitati:

  • Gestiunea rolurilor si responsabilitatilor de acces in sistem
  • Gestiunea furnizorilor de servicii si a utilizatorilor aferenti
  • Gestiunea clientilor si a utilizatorilor aferenti
  • Gestiunea cataloagelor de date
  • Gestiunea device-urilor mobile (in cazul furnizorilor de servicii care au ales aceasta optiune)
  • Auditul informatiilor

Module optionale

La cererea clientilor, se pot realiza urmatoarele integrari/dezvoltari suplimentare:

  • Integrarea cu sistemele interne dintr-o organizatie (HR , ERP, CRM etc.)
  • Dezvoltarea unui portal online pentru programari
  • Tehnologie RFID pentru a monitoriza anvelopele pentru camioane si tiruri.
  • Sistem video de recunoastere numar auto
  • Bariere/porti de acces
  • Senzori de detectie a miscarii
  • Sistem de afisaj cu LED-uri
  • Modul de plata cu NFC etc.
Citeste mai mult Inchide

Sistem IASA (Identificare Acces şi Staţionare Auto)

Prezentare generala a aplicatiei

Sistemul IASA (Identificare Acces şi Staţionare Auto) este o soluţie bazată pe tehnologia RFID (Radio Frequency Identification), complet automatizată, precisă şi robustă, concepută pentru a oferi date de localizare într-o incintă dată, în timp real. Vehiculele sunt echipate cu un tag RFID activ şi infrastructura bazată pe cititoare fixe RFID este folosită pentru a capta cu acurateţe intrările, ieşirile şi mişcările interne.

Uşor de implementat ca un sistem independent, sau integrat în sistemele existente, IASA este complet configurabil şi scalabil pentru a satisface o gamă largă de cerinţe.

1.    Beneficii

  • Permite monitorizarea şi controlul în timp real al traficului
  • Managementul congestiilor în puntele de lucru
  • Viteză şi acurateţe mai mare a operaţiunilor
  • Eliminarea introducerii manuale a datelor (sursă principală de erori)
  • Reducerea timpilor de staţionare a unui vehicul
  • Creşterea eficienţei şi calităţii proceselor interne

2.    Caracteristici ale sistemului

  • Tehnologie robustă concepută special pentru urmărirea bunurilor
  • Arhitectură scalabilă
  • Opţiuni de implementare flexibile, adaptate oricărui scenariu de business
  • Opţiuni de integrare multiple
  • În proiectarea şi implementarea sistemului, s-a luat în considerare impactul asupra mediului, folosindu-se dispozitive având un consum redus de energie

3.    Arhitectura sistemului

Nucleul sistemului IASA este format din 4 componente principale:

– Cititor RFID: trimite o undă electromagnetică care identifică tag-urile montate pe vehicule. Acesta primeşte înapoi informaţiile înscrise pe tag-urile RFID. Cititoarele sunt plasate în locaţiile stategice alese de utilizator (porţi de intrare/iesire, elevatoare, poduri, zone de alimentare cu carburant). Vehiculul este astfel identificat fără intervenţie umană

– Tag RFID: ataşat pe vehicule, reacționează la primirea semnalului transmis de cititor pentru a transmite informaţiile solicitate

– Senzori de detecţie a mişcării

– Sistemul IT&C (server / baza de date / echipamente de reţea): stochează şi procesează informaţiile colectate de cititoare.

4.    Integrări adiţionale

  • Sistemele interne dintr-o organizaţie (HR , ERP, CRM etc.)
  • Sistem video de recunoaştere a numărului de înmatriculare
  • Bariere/porţi de acces
  • Modul de plată cu NFC
Citeste mai mult Inchide